Tuesday, March 1, 2011

K.A.W.A.N


Kawan...
Simple word,but it sooo meaningful:)
Klu ditanye, bolehkah kamu hidup tanpa kawan??
My answer is.... NO NO NO!!!!!!
Life is so miserable tanpa kawan...
Cube bayangkan kite hidup sorang2...
Takde teman nk b'gurau senda,takde teman nk b'bicare...
Hmmm bosannye hidup sendirian...

Kawan...
Kawan la yg menemani kite bile kite sunyi...
Kawan la tmpt kite mengadu dikala b'jauhan dgn family...
Kawan la yg m'hepikn kite dikala kite b'duka...
Kawan la penyeri hidup kite...
Sungguh b'erti ye kawan ni...

Kawan...
Bagi aku, kawan ni bkn la semate2 peneman hidup kite...
Kawan ni juge merupakan sumber inspirasi,sumber ilham...
Klu kawan mereka b'jaye,kite juge ingin 'jaye seperti mereka...
Tp klu mereka down,kite la insan yg perlu support mereka...

Kawan...
Aku sgt syg kamu kawan...
Terima kasih kerane sudi jadi kawan aku...
Kamu sgt b'erti buat aku...
Maafkan aku jika aku ade melakukan kesalahan t'hadap kamu...
Aku insan biase yg lemah...tidak lari dari melakukan kesalahan...
Harap kamu sudi m'jadi kawan aku selame2nye...
Yg penting kamu ikhlas b'kawan dengan aku, aku juge iklas m'jadi kawan kamu..

Saye SAYANG kawan2 saye.....mmmmuahhh2x!!!!
Guys!!! korang sume mmg kawan yg t'baek di dunia:)
Boleh tak jd kawan aku selame2nye???
Keep in touch ya!!!!


p/s: -to my new fren...tq 4 being one of my frens!!!
tq 4 being a gud fren:)
luv u too:p hihihi....

-kwn2ku syg,klu kamu bace post ni,sile2 la komen ye:)






4 comments: