Thursday, November 18, 2010

Chenta&storynye:)


jln2 at alamanda...


chenta;)



this my niece...fara ariyana dania:) suda bsr,mcm2 ragam...
pic ni amek smlm kt alamanda...pndi dh my niece b'posing...


Huuuu seronok tgk my niece m'bsr...dlu puas ajr panggil org2 kt umh ni,tp x pndi2..yg die pndi atok,nenek,mummy,papa...ajr panggil name aku mmg ssh sgt...tp skrg,dh lame x jmpe,mcm2 perubahan &mcm2 word die pndi sebut...atok,nenek,mummy,papa,acu& yg paling best skali die panggil aku pe nk tau,Ayu!!!!!puas ajr panggil acik ayu&aunty ayu,x pndi gak..yg die pndi ayu:) ajr panggil acik&aunty x pndi,pe lg aku ajr die panggil kak ayu..hahaha terase mude aku:) hmmm x x jln gak sbnrnye..die ngn yakin jerit name aku AYUUUUUUU!!!!!!x kesah la dik nk panggil ape pon asalkn kamu bahagia..pnt gak ngn kerenah die ni..asyik2 m'jerit.cm tarzan plk aku tgk.nk mntk dukung la.haish xpe masih de chance lg nk b'manje,t dpt adik br mmg x la ye dik...ni pon br pas mandikn die...nasib baek blh control die ni,klu x aku cubit je...waaa t'serlah kegarangan aku...ngeee:P

Smlm gi jln2 ngn abg,kak tie,axa&dania..boring sgt dok umh...gi alamanda je pon,sbb dh kul 9 mlm.smpt gi sane jela..ape lg,diorg ni klu dh jmpe kamera,sakan la b'posing...aduh korang ingt,korang tu model ke posing tgh2 alam kt alamanda tu??????huuuu tp yg bestnye my niece pon dh pndi posing...aduh ni sape yg ajr die ni????sape lg klu bkn aunty2 nye...aduh ssh la klu ank buah pon dh gle b'gmbr:) pas jln2 gi alamanda kite gi mane?????haaaa maple je pon...t cukup bln kite jln2 lg ye...kak tie&abg jnj nk blnje mkn!!!!!!!!!!!waaaaa best2.....




No comments:

Post a Comment